ppcoverfbnosecka

Plesni Pilates za nosečnice je posebej priporočljiva vadba, saj na varen način ohranja aktivnost, krepi obremenjene  mišice in ponuja zelo potrebno sprostitev.

V telesu se med nosečnostjo dogajajo velike hormonske spremembe, ki spremenijo stabilizacijo telesa. Posledica so lahko bolečine v križu, pojav inkontinence in sprememba telesne drže. S sistematično pilates vadbo za nosečnice ohranjamo dobro telesno držo, preprečujemo in odpravljamo bolečine v hrbtu, preprečujemo pojav inkontinence ter izboljšamo ravnotežje in koordinacijo. Posebno pozornost namenjamo mišicam medeničnega dna, ki so med nosečnostjo in porodom najbolj obremenjene.

Poseben sistem dihanja poudarja napetost v globokih trebušnih mišicah, ki okrepljene razbremenijo spodnje hrbtne mišice in delujejo preventivno pred poškodbami in bolečinami v spodnjem delu hrbta. Tovrstno vadbo priporočajo tudi različna strokovna in znanstvena združenja po celem svetu.  

POSEBNOSTI PLESNE PILATES VADBE ZA NOSEČNICE:

Plesni pilates za nosečnice vajam, ki so namenjene varni vadbi in krepitvi stabilizatorjev v telesu nosečnice, doda ritem in gibanje po glasbi. Glasba pozitivno in sproščujoče vpliva tako na telo nosečnice kot na malega prebivalca v trebuščku. Lahka koreografija na koncu vadbe poskrbi za sprostitev, zabavo in nas napolni s pozitivno energijo.


URNIK&CENIK

PRIJAVA

NOVO!!!